Bröllopsresa

Det är så otroligt svårt! Jag lutar mer och mer till det vi sa från början, nämligen Barbados! Efter att ha varit så inne på St:Lucia så har jag ändrat mig igen. Jag vill verkligen ha den där kritvita sanden och det helt turkosa havet. St:Lucias sand är brun eller svart, inte samma sak ;o) Fånigt kanske men jag kräver den vita sanden.

Efter att ha tittat på olika hotell och resorts LÄNGE så känner jag ganska mycket positiva känslor för en allinclusive, ganska lyxig resort som heter Almond Beach Club & Spa. Så här ser det ut:

Man har tillgång till alla faciliteterna på de tre olika Almondresorterna, det går shuttlebussar hela dygnet nästan mellan dem och man får äta obegränsat antal måltider på alla de tillhörande restaurangerna, alla drycker ingår och även en hel del utflykter om man vill.

Även om vi vill äta mycket inhemsk mat så känns det som en riktig lyx att inte behöva tänka på att allt man dricker, alla snacks och sådär kostar pengar. Allinclusive är något som jag fnyst åt tidigare, haha. Nu känns det enbart bekvämt och lyxigt ;o)

image109image110

Kommentarer
Postat av: Jessica

ååh vad mysigt hoppas ni får det trevligt:)

Postat av: Angelica igen igen

Ser ju inte helt fel ut om man säger så! :-o

2007-08-15 @ 15:54:09
URL: http://larsandangelicaswedding.blogspot.com
Postat av: Malin

Avundsjukan lyser i mitt ansikte just nu!

2007-09-15 @ 12:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback