Buketten igen

Antar att de få läsare jag har börjar tröttna på mitt tjat om buketten men nu har jag tänkt mig att ändå blanda callor och liljor i en ljus bukett bestående av vitt och rosa. Frågan är bara, vilken blomma ska vara vit och vilken ska vara rosa????

Ska jag ha en bukett med ljusrosa callor och vita liljor eller ska jag ha en bukett med vita callor och ljusrosa liljor??? Och om jag har en sådan bukett, ska jag blanda in nåt grönt, eller t.om kanske en annan blomsort med lite mer färg, mörkare rosa tex? Vad tycker ni????? Någon florist som har lust att hjälpa till med förslag?

Här kommer två bukettbilder, en med vita callor och en med vita liljor. Sedan några miniatyrbilder med rosa liljor och rosa callor. Suck... Hur svårt kan det vara? 
          

 
            


           

Kommentarer
Postat av: Ija

Meh! Vilken är lilja o vilken är calla?! Gillade en ljusrosa bäst tror jag.

2007-08-08 @ 22:17:22
Postat av: Anja

De översta fyra är liljor och de tre nedre är callor :) hihi

2007-08-09 @ 23:48:56
Postat av: Stajna

Hmmm... Tricky. Jag är mer en tjej som gillar vitt o grönt så naturligtvis tycker jag att du ska hålla dig till det... Gillar nog liljor bättre än callor, men i en samma´nsatt buket så är ju callor också fina. Som sagt tricky och jag är nog inte till så stor hjälp. Hade nog haft något inslag av grönt i vilket fall.

2007-08-21 @ 09:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback