Morgongåva

 image104      
Jag vet vad jag hoppas på att få i morgongåva. Jag vill ha en berlock till mitt pandorahalsband. Jag vill ha den här som är på bilden. Palette tror jag att den heter. Jag kan bara inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha. Vit, lime, rosa eller champagne. Färgtemat går ju i rosa och vitt så det vore väl lämpligast med någon av de färgerna ;o)
 
De kostar 540 kr styck om jag inte minns fel. Jag tror faktiskt att mina favoriter är den vita och den limefärgade. Men jag har lite funderingar på att faktiskt bära mitt pandorahalsband på den stora dagen och då hade det ju varit jättefint att ha tex två vita eller två rosa, ta av alla de andra berlockerna och bara ha dessa två, en på var sida om knäppet (som ju är som en berlock och sitter i mitten framtill).

Två vita vore nog vackrast :) Det kanske hade blivit helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback