Tiara

Jag har hittat en som jag tycker är rätt så fin (säkert bara för att den glittrar så skönt) *fnissar*. Om ni ej minns hur jag ska ha håret så får ni gå tillbaka i bloggen. Kolla under januari 2007. Jag vill ju ha en sådan tiara som sitter framför själva håruppsättningen. Tror att denna skulle kunna bli fin. Tidigare har jag varit inne på en sådan tiara med två rader av pärlor och inget glitter alls. Lägger in en bild på två sådana också. Hmm nu när jag ser dem tillsammans tycker jag nästan att den översta är finast. Kan dock tänka mig att den nedersta glittrar vackrast :)

 Vad tycker ni?


image113


image116

image117


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag gillar den nedersta skarpt! Alla är dock fina, men så är jag ju en pärltjej också :-)

Postat av: sajber.pillan

Jag tycker nästan tiaran i mitten eller längst ner var finast. Mycket glitter ska det vara! ;-)

2007-08-16 @ 09:35:39
Postat av: Minna

Jag tycker den översta passar bäst till den frisyr du har tänkt att ha!
Ska bli spännande och höra vilken du slutligen valt sedan!
Hälsningar från Minna (Prinsessdröm på BT)

2007-08-20 @ 02:14:12
Postat av: Stajna

Gillar inte den nedersta och jag är ju ändå en glittertjej... Tycker den är alldeles för plottrig. Känns lite för bra. Den i mitten tycker jag däremot ser helt perfekt ut. Visst det är din dag och du ska vara den prinsessa du alltid velat vara, men det får finnas gränser. ;o)

2007-08-21 @ 09:07:40
Postat av: Anja

Jag gillar ju den översta mest :) Har haft den som favvo jättelänge, men hittade den där glittriga för några dagar sen. har redan tröttnat på den haha... Så ta det lugnt.
Stilfullt ska det vara. jag gillar ju ej för mkt glitter som du vet :) Vill ha det klassiskt och stilrent.

2007-08-21 @ 19:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback