inatt

beställde jag lite trycksaker till inbjudningskorten. Jag köpte den vackra hjärtastämpeln (klicka på "en annan favorit" i menyn till vänster, det är det svarta hjärtat med text i), vitt, tjockare papper med lite struktur, rosa sidenband, stämpelfärg i silver och även i svart, pärlemodroppar (blir som små, vita, skimrande pärlor på pappret), några olika rosa mönstrade papper som bakgrund på högra sidan inne i kortet och så slutligen vit velllum (transparent papper). Det är på vellumet som texten ska vara och det ska sedana fästas över det rosa pappret med vackra silvergem. Det rosa mönstrade pappret lyser igenom vellumet. Sidenbanden ska vara till att knyta ihop inbjudningskorten.

Jag tror att det kommer bli fint. Men egentligen ville jag ha organzaband till korten och det irriterar mig att jag inte hittar dem. Jag har t.om en bild på dem som jag har hämtat någonstans där de sålde sådana, men jag minns ej var det var.

Sedan letar jag efter en stämpel. Jag höll på att bli galen inatt när jag inte fann den någonstans. Lägger in bild på både organzabanden och stämpeln "vi gifter oss" så kanske någon av er känner igen dessa och kan tipsa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback