Jag leker lite

Leker lite med kort och papper och stämplar


Inte alls som mina inbjudningskort ska se ut, men oj så skoj det är att klipp och klistra :o)

Jag längtar såååå efter paketet från Magnolia, men av någon anledning så kommer det aldrig. Idag fick jag dock lite grejor från sykompaniet och började leka lite. Så det är helt fel papper, inte alls några av mina stämplar som jag ska använda. det enda som stämmer är organzabandet, haha...

Utformningen tror jag dock att jag gillar, men detta är ju bara ett enkelt kort som jag trätt lite mullberrypapper över. Ska ha benvitt papper med lite struktur och så min vackra hjärtastämpel i silver, sedan ska jag trä ett papper över som är lite rosa-silverglittrigt och så organzabanden runt och så stämpeln "vi gifter oss".

Blir nog fint till slut. Detta var ju mer lite lek i väntan på att de riktiga sakerna ska anlända.

Kommentarer
Postat av: Milla

Det var ju superfint!!

Postat av: Nadja

Jag undrar vart du har hittat dina fina brudklänningar? Och vart du har hittat sakerna till att göra kort?
Min sambo friade till mig i torsdags och vi ska gifta oss i juli 2008 *ler*
Har en personligblogg men kan inte skriva ut den för att det är inte officiellt än med bröllopet *ler*

Kul blogg! =)

2007-02-19 @ 14:54:36
Postat av: Nadja

Jag undrar vart du har hittat dina fina brudklänningar? Och vart du har hittat sakerna till att göra kort?
Min sambo friade till mig i torsdags och vi ska gifta oss i juli 2008 *ler*
Har en personligblogg men kan inte skriva ut den för att det är inte officiellt än med bröllopet *ler*

Kul blogg! =)

2007-02-19 @ 15:01:47
Postat av: Hej Nadja

Jag har hittat de fina brudklänningarna på www.dreambride.se

Vad kul med frieri och giftermål. Gratulerar :) Saker till att göra kort har jag hitta på lite olika ställen. Kolla olika scrapbookbutiker på nätet. Kolla dock upp dem noga. Jag har beställt från en butik som jag ångrar att jag hade med att göra, för när jag kollade upp omdömen om den på www.scrappiz.se så blev jag förstummad över att butiken ens finns idag. Behöver jag säga att de blåste mig på pengarna och att jag troligtvis aldrig får mitt paket. Den där hjärtastämpeln nedanför var b.la därifrån så nu får jag tänka om, suck... :( Skittrist...

2007-02-22 @ 13:38:34
Postat av: Monica

http://www.skapahobby.se/shop/
här finns den 110 kr koster den,men du kanskje redan har den? :-)

2007-03-22 @ 17:45:40
URL: http://minegeninredning.blogg.se
Postat av: Monica

http://www.skapahobby.se/shop/
här finns den 110 kr koster den,men du kanskje redan har den? :-)

2007-03-22 @ 17:45:43
URL: http://minegeninredning.blogg.se
Postat av: Monica

http://www.ljunggrenspapper.com/stamplar_tillbehor.html
här er en till:-)

2007-03-22 @ 17:50:02
URL: http://minegeninredning.blogg.se
Postat av: Stajna

Åsa o Fredirk hade en hjärtstämpel på deras inbjudningskort. Kommer inte riktigt ihåg hur den såg ut. Tror det var ett hjärta och att det stod inuti typ I nöd och lust eller nått. Jag kan kolla om de har kvar den om du vill.

2007-08-21 @ 09:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback