Rundvisning i festlokalerna

var vi på igår. Barnen som var hemma från skola/dagis var med. Det var livat värre. Lokalerna är vackra men lite slitna. Fast med vacker festdukning och dekorationer tror jag att det kommer bli jättevackert.

Tyvärr så förtogs lite av charmen då man tydligen höll på med nåt avloppsarbete utanför eller i borgen??? Det luktade avlopp överallt och Emil var helt förfärad. -mamma det luktar så äckligt, jag krääääks ;o)

Hoppas verkligen det var nåt tillfälligt, haha... (inte alltför lyckat annars).

Det som var positivt, fast skitjobbigt, var att man visst kan välja att bara ha den ena salen. Men nu när jag vant mig vid tanken att ha båda så blir det såklart jättekomplicerat i mitt huvud. Dans, inte dans, dans, inte dans??? Man kan nämligen inte ha musikanläggningen i den festsal där man dukar, då det är en ganska stor discoanläggning.

Ska man alltså strunta i dans och ha bara den festsalen man dukar i (den med det välvda vackra taket) eller ska man ha båda. Prisskillnaden är 3.500 kr och sen tillkommer discoanläggningen 1.500 kr. Det är 5.000 kr. Rätt så mycket pengar.

Tänka tänka tänka... Vi fick på oss till jul att bestämma oss och kunde under tiden boka båda salarna, utan att behöva betala något ifall vi sen bestämmer oss för bara en av dem. Helt ok. Det ger oss nästan ett år att tänka på saken ;o)

Lite bilder kommer här. Baren med lite soffor och fåtöljer (den sk. salongen) ligger mitt emellan salarna som hörnet i ett L.

Håll till godo!

(den salen som är till dans är den som det står stolar i. De kommer såklart inte att stå där då) :o)

Lilla salen AF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback