save-the-date

165006-64

Jag har roat mig med att göra save-the-date-kort som ska skickas ut i december 2007. Det var väldigt smidigt. Jag gjorde dem inne på
www.vistaprint.se. Där kunde man skapa ett gratis konto som man kan spara sina skapelser på och sedan köpa dem eller ändra dem när man vill. Jättebra! Rekommenderas. Bra priser också. :)

Ska skicka dem i såna där frostade transparenta kuvert tänkte jag. Blir säkert bra. Lägger så mkt krut på de vanliga inbjudningskorten, så dessa kan jag gott låta någon annan trycka :o)

Kommentarer
Postat av: Hemligbrud07

Hittade hit via BT. Ser att du ska betsälla Save - the - date kort. Du tycker det är billigt, det jag hört att många som beställt därifrån missat är att priserna är utan moms. Men det kanske du har upptäckt.

Fin blogg du har.

2007-02-09 @ 14:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback