Interiör

Igår ringde jag till Klosterkyrkan men fick veta, precis som jag anade, att man inte kan boka kyrkan mer än ett år i förväg. Jag får ligga på telefonen tidigt på morgonen den 19 juli i år.

Däremot gick jag till kyrkan idag och försökte ta lite foton på interiören. Men det var så fruktansvärt grått och tråkigt ute och så dämpad belysning inne i kyrkan. Ta en kamera med lite klen blixt på det (batteriet, som jag trodde var fulladdat, var nästan slut och dog efter 4 foton) och du får väldigt mörka bilder. Typiskt!

Får gå dit en annan dag och ta bättre bilder.

En liten viktrapport kan väl vara på sin plats. Har sedan jul gått ner nästan tre kilo. Inte för att det syns eller märks ännu, men det kommer ju att göra det så småningom. En väldigt bra länk som man kan ha nytta av när man vill förbränna fett
http://hem.passagen.se/annaxx/branna.html

Här kommer några väldigt mörka bilder från insidan av Klosterkyrkan. Den var faktiskt väldigt mysig och stämningsfull. Känner att det nog blir bra där.predikstolen, klosterkyrkan

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback