Jag blir snart galen

165006-36

av att sitta och titta på bilder från Karibien och inse att det är nästan två år tills vi ska dit. Vi har bestämt oss för att ta bröllopsresan några månader efter bröllopet, i november ungefär, då man tycker att höstens regn, rusk och kyla börjar bli tröttsam och deprimerande. Vad kan passa bättre att då få åka iväg ett tag, njuta av sol, värme, vita stränder med härligt turkost vatten, underbar kreolsk mat, underbart leende, vänlig befolkning, prunkande växtlighet och inte minst av varandra, för att sedan komma hem lagom till advent!!!

Dessutom är det vid just den tiden på året som regnperioden är över och det underbara Västindien visar sig från sin bästa sida. Fast regnperioderna i Karibien är tydligen helt ok med snabbt övergående skurar, trots 30 graders värme, vilket där är året om. Suck...

Vi sitter och dreglar över alla öarna, men vi har ett STORT (i-lands)problem. VILKEN Ö SKA VI VÄLJA????

Jag har ett par favoriter bland de mer flacka, torrare öarna, nämligen Antigua, Aruba och Barbados. Sedan har jag några favoriter bland de mer tropiska, kuperade öarna, St Lucia, Grenada och Guadeloupe. Men för sjutton, det är ju helt vansinnigt. Hur ska man kunna välja när varje ö är så vacker att man tappar andan och allt bara låter så fantastiskt.

Hur vet jag vilken av öarna som är just VÅR... Sliter mitt hår, hehe... ;o)

Kolla här. Visst tappar man andan?



              

        

           

     

Kommentarer
Postat av: Camilla

Å jesses vilka underbara bilder! Hur ska man kunna välja?

Är du nöjd med bröllopsbloggen, eller finns det någonting annat jag kan göra för dig?

Kram

Postat av: Millaaaaaaaa...

Jaaaa jag är ju skitnöjd... Blev jättefint m ringen där uppe... (alltså jag älskar den där ringen, suck) Du är sketans duktig... Vet du, jag var precis på väg att skicka ett mess till dig på AFF, för jag kom på att jag hade glömt tacka dig. Tack så hemskt mycket :)

Messar dig, för jag vet ej om du ser detta. Suck, de där öarna alltså. Hur sjutton väljer man???

2007-01-13 @ 23:23:51
Postat av: Nilla

åh anja vad underbart ni kommer att få det!

ska kolla vidare i bloggen nu då jag missat att du skriver här,har kollat i den andra och undrar varför du är så seg haha

kram

2007-01-14 @ 08:21:35
URL: http://samandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback