Lite ledsen

för min klänning är för dyr för vår budget. Eller rättare sagt, den är helt enkelt för dyr oavsett om det är min mamma eller vi som ska betala den. Sedan är det väl rätt dumt att köpa en klänning innan jag vet hur mycket jag kommer att hinna gå ner i vikt. Sedan kan man ju faktiskt, på 1,5 år, hinna ändra smak lite grann.

Fick bilder idag, från butiken, på klänningen, men även beskedet att det nedsatta priset enbart gällde klänningen i strl 38 och jag vill ha 42. Då kostar den drygt 10.000. Hon erbjöd mig 20% rabatt men trots det så blir det för dyrt. 8.000 för en klänning är saftigt och man använder den bara en gång.

Men det var ju MIN klänning. Jag ville ju så gärna ha den. Snyftar lite... Men det finns säkert någo mening med det??? Eller....
 


Kommentarer
Postat av: Petra m Viggo & Malte

Du får väl skicka efter en kopia från Kina ;) Det är ju värt ett försök iaf!!

kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback