Min tidigare storfavorit

Det är rätt underligt att jag nu, när det plötsligt är allvar, går och ändrar mig angående brudklänning. Jag har ända sedan sommaren 2003, när jag fann denna klänning, varit stensäker på att DET HÄR är min brudklänning. Jag tycker fortfarande att den är vacker (även om jag hade tänkt att ändra även denna så att den skulle ha tunna axelband och lite annorlunda topp, eventuellt mëd en söm, kant precis under brösten) fast den är inte längre MIN brudklänning. Jag undrar om jag kommer ändra mig fler gånger innan det verkligen är dags. Man blir ju lite rädd för att fixa allt för mycket FÖR tidigt! Jag litar inte på mig själv när det gäller detta, haha...


Min tidigare storfavorit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback