Och så håret...

Ungefär så här vill jag ha det

Här hittar jag faktiskt ingen bild som är EXAKT vad jag har tänkt mig men detta är bra nära. Jag vill ha en vacker, klassisk uppsättning. Snedbena fram, håret stramt som den blonda tjejen och en härlig uppsättning där bak med glänsande vackra lockar som den mörka tjejen på stora bilden. Funderar på pärlor eller små blommor i uppsättningen men tror ändå att jag ska låta det vara naturellt iochmed att mitt hår har en ganska vacker röd färg och är väldigt blankt i sig självt. Blir säkert finast och mest stilrent som det är.

Däremot ska jag ha en pärltiara, eller ett hårsmycke av silver och pärlor, precis framför håruppsättningen. Om jag ska ha slöja har jag inte ännu bestämt, men om jag ska ha det så ska den fästas under håruppsättningen.

    

Kommentarer
Postat av: Åsa (mrsNyberg2b)

Jag tycker din sida är jättefin! Roligt att läsa, så jag tänker iaf hålla kvar och följa din planering..

2007-01-09 @ 20:53:20
Postat av: Isa m Ellen&Gustav&Gustav

Vad kul med en bröllopsblogg! Här kommer jag att läsa ofta om dina (era!) planer för bröllopet. Såhär långt ser det ju alldeles underbart ut med vacker kyrka, klänning, håruppsättning, ring etc etc, jättefint!

Kram!
//Isa

Postat av: Anne

Supersnyggt!!!
HUr fint som helst!!

2007-08-20 @ 20:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback