Sko med låg klack

Sååå snygg sko, tycker jagSko med låg klack

Skor, tja vad ska jag säga. Jag tycker att skon till vänster är så vansinnigt snygg och åååh vad jag önskar jag kunde gå i högklackat, men face it, jag kan inte det! Jag vinglar, stapplar, går såååå konstigt, får skiiiitont i tårna, får kramp i vaderna osv osv...

Vilken tur att Daniel är ganska kort, så har jag nåt att skylla på då jag måste gå i lågklackat, typ skon till höger, suck... Med en sån där hög klack skulle jag ju nämligen bli längre än brudgummen och se, det vill jag faktiskt inte, hihi...

Kommentarer
Postat av: Petra m Viggo & Malte

mina jäkla fötter lär ju inte ens gå i ett par skor... de är breda och höra och blääää... kan aldrig ha fina skor :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback