Svarta kallor

Svarta kallor

Jag vet inte exakt varför de kallas svarta kallor för de är ju mörkt rödlilasvarta eller hur man ska beskriva dem, men visst är de vackra. Jag var helt inne på mörkröda stora rosor från början, sedan slog jag om och ville ha vita kallor, så stilrent så vackert, men nu, tja, jag älskar det mörkröda som bryter av mot den vita klänningen och jag tycker att kallor är så otroligt vackra. Så, svarta kallor! Ja, jag tror att jag lutar åt det. (Nu alltså, så här 1,5 år innan bröllopet) *fnissar*

Den lilla bilden visar kallornas rätta färg. Den stora bilden har av någon anledning blivit väldigt ljus.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka fina kallor!! Vilken trevlig blogg du har!!Det ska bli kul att följa din väg fram till och med ditt bröllop!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback