Bukett

Varför ska det vara så otroligt svårt att bestämma sig????

Jag velar mellan olika buketter och har verkligen inte en susning vad jag ska välja för bukett. Eftersom färgtemat är vitt och ljusrosa så vill jag nog ha något i dessa färger (tror jag) ;o)

Tidigare har jag ju varit helt bergsäker på att jag vill ha callor men jag vet banne mig inte. Nu tänker jag liljor??? orkidéer???

Eller en mix mellan liljor och callor? Det har jag sett någon bukett med och den var sååå vacker. Har tyvärr glömt var jag hittade den buketten. Jag får leta igenom nätet och se om jag kan hitta den igen. Dessa callor är annars väldigt vackra tycker jag. De passar ju dessutom färgtemat perfekt.

Men någonstans kan jag ändå känna att jag ju har rätt starka färger själv, mörkt hår, gröna ögon och borde jag egentligen inte ha en bukett med mer färg. Hahahahaha, vilken otrolig tur att jag har ett helt år på mig att bestämma mig ;o)

image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback