Nu är kyrkan bokad

På morgonen den 19 juli, exakt ett år innan den stora dagen, prick klockan åtta då telefontiden började, ringde jag till pastorsexpeditionen och bokade tiden för vår vigsel. Eftersom man inte får lov att boka kyrkan tidigare än ett år innan så var risken inte så stor att någon annan skulle ha hunnit före ;o) men jag var ändå lite nervös att allt skulle gå i stöpet pga av att kyrkan redan skulle vara upptagen.

Kvinnan jag pratade med skrattade lite åt att jag var ute i så god tid och jag tänkte att hon bara skulle veta att jag ringde för ett drygt halvår sedan och försökte boka redan då.

Nu är alla bokningar klara iallafall. Kyrka och festplats. SKÖNT!! Den oron är ur världen nu iallafall. Nu har jag bara ca 1000 andra saker att nojja över :o)


Kommentarer
Postat av: Emi

Välkommen tillbaka! Har varit inne och kollat på din blogg lite då och då - vi ska också gifta oss den 19.e nämligen! Men din blogg har stått still så länge och inte ett knyst på bröllopstorget heller. Nästan så att jag blev orolig!

2007-07-30 @ 15:38:06
Postat av: Anja

Haha ja här har verkligen varit rena öknen på min sida. Har haft så otroligt mycket annat att tänka på och faktiskt inte ALLS haft lust eller känt glädje över bröllopet på länge, främst pga att jag har så mkt övervikt att gå ner och en massa andra saker som att vi inte vet hur f..n vi ska hinna få ihop pengar och tja, en massa VERKLIGHET helt enkelt. Men nu, nu har lusten återvänt och idag har jag börjat med aftonbladets viktklubb och ska gå ner 2 kilo i månaden ända fram till den stora dagen. Då klarar jag min viktgräns, yippiiieee... Så håll tummarna.
Kul att någon faktiskt tittat in här då och då. Det är faktiskt mer än vad jag själv gjort ;)
Lovar bättring fr.om nu.
:)
Vad kul att ni oxå ska gifta er den 19:e. Har du någon blogg eller hemsidan man kan få lov att kika på.
:)

2007-07-30 @ 22:03:05
Postat av: Stajna

Vilken kyrka blev det då?

2007-08-21 @ 09:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback