Caketopper

Vi har nästan bestämt oss för tårtmakare nu och jag har mailat iväg en förfrågan. Nu hoppas jag ju bara att dom kan baka en bröllopstårta till vårt datum. De är väldigt uppbokade!

Iallafall så hittade jag en caketopper som påminde en hel del om oss. Något liknande ska vi ha på vår tårta. Ni som inte minns tårtan jag valt så ser den ut så här i antingen rosa eller vitt, flera våningar med pärlband mellan våningarna, vitt pärlband för rosa tårta och rosa pärlband för vit tårta. Vi får se :-) (observera att den ska vara UTAN rosetten) ;-)

image111

Till och med färgtemat  på denna caketopper är rätt, hihi...

image184

Kommentarer
Postat av: Ija

Åh!

Är det brudpar från sidan jag skickat? För hennes tårtor är ju bara sååå j-la cool! Men jag ser att det nog inte är därifrån tårtan kommer, den är ju sådär fint klassisk :)
Ska jag nån gång gifta mig, så ska jag ha allt från henne, både tårta och brudpar, hihi. Jag hittade ett par som liknade mig och du vet vem, haha...

Jättefin tårta ni valt iaf!

2007-11-14 @ 12:07:27
Postat av: Nilla

åhh är mitt ända läte just nu!
kram

Postat av: Anja

Japp Ija, det är den sidan. Hade ju den redan i mina favoriter när du skickade länken. ;-) Kan inte fatta att D inte gillar dem :-( Ja tårtan är från ett annat ställe, men hon gör ju vad man beställer! :-) Vi får väl se om de smakar gott oxå. Har bokat tårtkonsultation med smakprover till den 11:e dec. Ska bli kul, bara D inte sitter och är negativ. Suck... Han vill ju ha en SUPERKLASSISK, vacker tårta, absolut ingen rolig/häftig/barnslig/originell tårta, utan en stilren sak ;-)

Nilla, jag dregglar oxå lite måste erkännas men idag började mitt socker/kolhydratfria liv (iallafall för de kommande två veckorna) så jag måste erkänna att jag inte är ett enda dugg sugen på minsta lilla sötsak. Helskumt men underbart! Kombinationen choklad och hallon är ganska oslagbar! :-)

2007-11-19 @ 23:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback