EUFORISK

Detta ord beskriver bäst mitt tillstånd just nu!!!

Idag har vi varit på banken och pratat med vår banktjänstekvinna. Vi har kollat hur lånen ska läggas och hur det ser ut på den ekonomiska fronten nu efter lägenhetsförsäljningen och hur mycket vi måste lägga in för att slippa topplån på nya radhuset och så vidare. När allt var färdiguträknat och alla kostnader som mäklararvode på 45.000 (läskigt) var bortdraget så ser det ut så hade vi betydligt mer än vi trodde över till vårt bröllop :-)

VI HAR 190.000 KR TILL VÅRT FÖRFOGANDE!!!

Vi tänker inte använda allt till bröllopet utan bestämde oss för att avsätta 175.000 och för dessa ska vi även köpa lite nya möbler nu till nya huset, köpa persienner, badkar, diskmaskin och betala av lite skulder.

Vi har satt en maxgräns för bröllopet på 100.000 kr och nu HAR vi dessa pengar! Det känns så otroligt befriande och underbart att jag vill gråta. Vi kommer att få vårt bröllop precis så som vi vill ha det. Vilken känsla...

Måste pausa, sedan ska jag berätta om vår bröllopsresa för nu har jag varit i kontakt med researrangörer och kan med 99%-ig säkerhet berätta hur vår bröllopsresa kommer att se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback