OT

Detta hör ju inte alls hit, men jag måste ändå visa mina fina födelsedagsberlocker :-)

Alla ni som känner mig vet ju hur barnsligt förtjust jag är i mitt PANDORA-halsband och alla underbara berlocker som finns att köpa till det och nu har jag fått tre till. De är såååå fina.

Dessutom ska jag i veckan köpa den berlock som Daniel letade efter i alla guldbutiker runt om i stan men som inte fanns. Den kommer till en av butikerna i veckan och DÅ ska jag slå till :-).

Här kommer en bild på mitt halsband IDAG:

image148

Dessa är alltså NYA:

image149
image150
image151
Och här är en bild på den som jag SKA köpa i veckan ifrån min älskade, haha...

image152
Och denna önskar jag mig sedan i JULKLAPP (hint hint hint darling ;-)

image153
Åh så många fina det finns *suckar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback