Skönhet

kommer inifrån, ja visst, men man kan ju även bättra på den utifrån...

Nu har jag, tack vare en återfunnen vän, fått chansen att prova på dessa produkter, som jag egentligen hade tänkt köpa, men som jag inte riktigt hade råd att chansa på (för man vet ju aldrig om de är bra) helt gratis...

Tack snälla Maria! :-)

Provade ikväll och oooojjsan så REN jag blev i ansiktet och visst pirrade det lite i skinnet pga AHA-syrorna men det är ju normalt. Krämen bara försvann in i huden och jag kände hur syrorna arbetade i huden minst en halvtimme efter att jag hade smort in mig.

Huden är såååå len och porerna ser synbart renare ut! Är det inte fantastiskt :-)

Det absolut enda som är lite trist är att jag inte kan sola solarium när jag använder dem, för huden blir känsligare för sol utav produkterna pga AHA-syrorna. Men jag tänker att jag får varva lite... Använda produkterna ett tag, sola ett tag, sedan använda produkterna igen, för när jag gifter mig så vill jag ju både ha vacker OCH solbränd hy!! :-)

Det måste väl gå att ordna! :-)


 image183  image182


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback