Alternativ bukett

Jag skrev ju nedan om att jag upptäckt en oanad allergi mot liljor. Det gjorde mig ruskigt besviken men jag har tänkt mycket på det här med bukett nu och känner nog faktiskt att det är rätt ok ändå. Jag vill nog innerst inne ha en mer färgstark bukett eftersom jag egentligen inte är en person som passar i klena, svaga färger.

Nu lutar jag mer åt knallrosa rosor och vita orkidéer, eventuellt lite pärlor i rosorna. Rosor ska vara det som dominerar (hahahaha visst är det superroligt att jag återgår till den blomma jag ville ha från början men som jag sedan ratade totalt och absolut inte ville ha) och så bara några orkidéer... Eller vem vet om det till och med slutar med att jag bara vill ha rosa rosor i en rund bukett, med lite pärlor i.

Eller vem sjutton vet om det till slut blir NÅGOT HELT ANNAT *asg*

Knallrosa rosor (och vita orkidéer?) är det iallafall för tillfället :-)

image141

Kommentarer
Postat av: Ija

Guuud, vad du bestämmer om dig hit och dit... Smått galen är du nog :o

2007-10-15 @ 19:33:56
Postat av: Anja

Ja men jag har ju inget val... :-( hade ju så gärna tålt liljor men det gör jag ju inte, snyft.

Vi får se vad det blir till slut :-) Blir så svårt när det man tänkt sig faller...

2007-10-22 @ 16:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback