Finansiering

är ju en stor bit när man planerar bröllop. Tanken på hur mycket allt kommer att kosta, om man har råd att göra allt precis så som man vill ha det eller om man behöver kompromissa med sin plånbok är ju en stor fråga (om man inte har pengar i överflöd vill säga) men nu behöver vi inte tänka på det mer.

Vi har sålt lägenheten och vi fick ett så pass bra pris i slutänden att vi kommer att kunna ta 100.000 kr och bara lägga undan dem till vår stora dag. All finansieringspress är borta och vi kan bara ägna oss åt att planera. Det känns underbart! :-)

Något som känns mindre underbart är att jag är hopplös med min vikt. Så fort jag har gått ner 10 kg +- ett par kilo så släpper jag taget och går upp dem lika fort. Nu har jag gått upp 5 utav 13 nedgångna kilon och det gör mig skitarg på mig själv, men inte f..n lyckas jag skärpa mig för det.

Antar att det kommer sluta med att jag 4-5 månader innan bröllopet får superpanik och tvingas leva enbart på pulver. Nåväl, bara jag lyckas gå ner så skiter jag egentligen i hur det går till men det vore ju så underbart om jag hade lite mer karaktär. Blääääää känns det just nu på viktfronten.

Däremot så känns det underbart att allt är klappat och klart med den ekonomiska biten.

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback