Så sakteliga

går det framåt... Nu har jag gjort framsidan/utsidan till SEX inbjudningskort. Det tog 45 minuter. Shit... Hur sjutton ska jag hinna med 80-90 bjudna?? ;o)

Som tur är så är det många par, vilket halverar antalet inbjudningskort, annars hade jag nog fått beställa korten istället, men det är ju så roligt att pyssla med detta!

Så här ser framsidan ut, sedan ska inlagan vara i transparent, pärlemoskimrande papper som fästs med ett silverclip på insidans högra sida, i övre kanten och så ska det vara någon dikt eller någon fin stämpel på vänster sida tror jag??? Är inte 100% på insidan ännu.

Men själva kortet ska sedan knytas ihop med rosa organzaband (se tidigare inlägg om organzaband) runt nedre delen av kortet. Jag tror det blir fint! Känner mig rätt så nöjd faktiskt :o)


image143

Kommentarer
Postat av: Angelica

Så fina de blir! Och det kommer säkert gå fortare med tiden - och så har du ju faktiskt tid på dig ;-)

2007-10-30 @ 14:55:52
Postat av: Minna

Så himla fina! Grattis till att ha sinne för sådant.
Mina är lite barsliga. Dina är ju elegant. (Enkelt och snyggt) Mina är plottriga!
Det är väll en del av min personlihghet iofs lite barsnlig som jag är!

Det kommer nog gå fortare sedan när du gjort den sådär 30-40 st. *hehe*

2007-10-31 @ 13:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback