Underkläder

image139

Det där med underkläder till bröllopet har jag funderat mycket på. Jag måste ju ha korsett som verkligen håller in och håller på plats. Inget ska kunna smita ut lixom och jag måste kunna snöra till en midja ;o)

Men var hittar man RIKTIGA korsetter? Vollmers vet jag om men finns det något mer ställe? Säljer dom riktiga korsetter i bröllopsbutiker?

Sedan måste man ju ha vita stayups (skitsnyggt kommer det se ut på mina ganska tjocka lår, när det lixom sväller upp och ut över kanten, hehehe... Kanske måste börja träna låren stenhårt...

och sen är väl strumpeband en nödvändighet, kanske med något blått på så att man ser till att uppfylla något nytt, något gammalt, något lånat och något blått. Är det så det ska vara?

Hur sjutton ska alla fettvalkar och allt överflödsskinn kunna knölas in i en korsett och en brudklänning. Det övergår mitt förstånd!!!

image138

Kommentarer
Postat av: Stajna

Hej du, Drömmen om ett sånt sexigt sett som hon på bilden har är nog faktiskt bara en dröm. De flesta som jag vet som har gift sig har mer underkläder i stil med breda trosor utan söm, strumpbyxor som drar in midja o ända samt bh med bra stöd som håller brösten på plats... Tråkigt såklart, men det viktigaste är ju att det ser bra ut med klänningen på. Lycka till med letandet. Kram

2007-09-07 @ 08:07:50
Postat av: Nilla

du behöver inte ora dig jag tror att när eran dag kommer har du gått ner det du behöver du är ju på god väg!
du kommer vara skitsnygg!
kram Nilla

Postat av: Anne

Du kommer att vara skitsnygg i vilket som....nu handlar det bara om att få mannen (och sig själv kanske) att inte somna för tidigt av ren utmattning och av för mkt alkohol!! :-)

2007-09-10 @ 11:43:26
Postat av: my

Snyggt och sexigt till B-natten!

2007-10-12 @ 19:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback