Viktnedgång

Jag måste ju ha ett litet viktinlägg här nu. Jag har lyckats med bedriften att gå ner en hel del kilon i vikt faktiskt. I julas nådde jag min toppnotering på 94 kg. Jag har själv svårt att tro eller acceptera det. Så mycket (för att vara jag) kan jag inte förstå att jag har vägt!  Hur är det möjligt och hur sjutton gick det till???

Nu har jag enligt jobbets våg gått ner till 81 kg (jag hoppas verkligen att det stämmer) å andra sidan så är det inte vågen man ska stirra sig blind på utan man ska ju känna efter hur kroppen känns och hur kläderna sitter.

Jag tappade faktiskt mina jeans när jag skulle springa till bussen häromdagen och alla mina kläder sitter bättre och lösare så jag HAR faktiskt gått ner.

Jag ska ner till 70 innan den stora dagen! Så ÄR det bara...

Lider redan när jag tänker på hur svårt det kommer bli runt jul med allt gott. Knäck, kola, marsipan, aladdin, janssons frestelse, lax, köttbullar, revben, julskinka, vörtbröd, sill, ägg, prinskorv, ostar osv osv...

Oj vad hungrig jag blev nu ;o) Måste nog faktiskt ta mig en förbjuden nattmacka...  Är faktiskt jättehungrig och detta har varit en TUFF dag med en massa att göra inför lägenhetsvisning (vi är inte halvfärdiga) och föräldramöte på äldsta sonens skola. Jag är faktiskt egentligen helt slut...

Kom på att jag har nutrilettdrycker på tetra i kylen. Det får bli en sån och sen sängen. Imorgon natt kommer vi att sova i vårt sovrum igen, i RIKTIGA sängar. Det ska bli underbart!  Längtar... :o)

Kommentarer
Postat av: Stajna

Så duktig du är gumman! Fortsätt kämpa. Jag hejjar på dig! Kram

2007-09-13 @ 10:18:36
Postat av: Anja

:-)
Tack ska du ha... det har sina ups and downs... Just nu är jag hela tiden sugen på goda ostar. Vill lixom äta digestivekex med cambozola till frukost varje dag... Har unnat mig det ett par gånger men måste ju ändå hålla igen på annat då. Grymt jobbigt men som tur är så går det ju över ;-)
Tack för dina hejjarop, ska tänka på dem när suget efter ost sätter in ;-)
kramis

2007-09-14 @ 10:26:58
Postat av: tanja

GRATIIS. Jag väger idag lika mycket som du dvs 96 kilo. Det är oxå min toppnotering. Skall gifta mig i maj 2008 hoppas på att gå ner en hel del. men inser att det blior tufft. Klarar itne bara av att dricka nutrilett osv. Jag kräks då.. av all syra som blir i magen då jag bara dircker. AVundsjuk på dig ;-)

2007-11-29 @ 21:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback