En orgie i ringfoton

image551

image552

image553

image554

image555

image556

image557

image558

Då jag plötsligt kände mig så ledsen för att min ring såg mindre glittrig ut och hade mindre diamanter än många andra bling-blingtjejers ringar inne på BT så var jag tvungen att försäkra mig om att min ring fortfarande är vacker och att jag älskar den...

Så stå ut med lite arrangerade foton på den. Är dock arg för jag FÅR den inte att glittra lika mycket på fotona som den gör i verkligheten. Grrrr...

Kommentarer
Postat av: Mia

Bra val, du har exakt samma ringar som jag har!

2008-04-08 @ 22:54:20
Postat av: Stajna

Du är väl en tramsebytta! Den är ju jättefin (glittrig eller ej).

Puss

2008-04-08 @ 22:58:26
Postat av: Helen

Vilka fina bilder! Speciellt den andra och fjärde bilden. Jag älskar att fota och dessa bilder gav min mycket inspiration! Du ska vara glad och stolt för dina fina ringer...jag ska
ha nästan lika! :)

2008-04-09 @ 21:25:32
Postat av: förlovadflicka

Den var jättefin tycker jag, alldeles lagom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback