Pilgrim

Jag gillar verkligen pilgrims smycken (de som inte är för mkt, för utflippade), speciellt de med swarovskikristaller. Jag var inne på chic o chic i stan i förrgår och tittade och hittade då ett helt underbart armand som jag nu har letat upp på pilgrims hemsida (men det finns inte i samma färger där så jag blir lite undrande).

det jag hittade fanns i både vita och rosa kristaller men på hemsidan finns de bara i bordeaux, grått, grönt och champagne, typ...

I vilket fall som helst så ska jag ner till butiken och förhöra mig om de kan beställa hem både halsband och armband i silver med vita swarovskikristaller, eller ljusgrå, det såg riktigt fint ut! Vi får se...

Så här ser armband och halsband ut iallafall... säg gärna vad ni tycker :-) Jag tycker faktiskt att de, trots blinget ser ut att passa perfekt till klänningen. Det är varken för mycket eller för lite :-) Sedan känns det som JAG och det är väl det viktigaste!!

Observera att bilden på halsbandet egentligen föreställde ett guldhalsband med färgade stenar så jag har gjort om det till grayscale. Därför ser det lite mörkt och tråkigt ut :-) Likaså med den avlånga bilden på armbandet. Man ser de rätta färgerna på den bilden där armbandet är knäppt och ligger på ett grått underlag :-)


        image561                  image565

Underbart armband från pilgrim i de rätta färgerna:
image563

image564 Klassiska örhängen från pilgrim

Kommentarer
Postat av: Isa

Jättefina smycken! Jag gillar också de Pilgrimsmycken som är lite enklare och inte en massa bjäfs på! :-)
Hoppas att du får tag på de du vill ha.

Trevlig helg!
/isa

Postat av: Anja

Usch tyvärr är dom näst intill omöjliga att hitta dessa smycken. Verkar vara utgående modell??? Finns iallfall INGENSTANS. Så besviken... Vill verkligen ha dem!

Om någon hittar dem så HOJTA! :-)

2008-04-14 @ 00:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback