Datortrubbel

Jaha då har vi fått trubbel med datorn hemma och jag kan inte logga in någonstans, varken på mailen, bloggen, bröllopstorget, facebook eller banken. Så det får jag sköta på anant håll. Suck...

Som tur är ska vi snart få det fixat så att man får känna sig "normal" igen ;-) Men det lär dröja några dagar innan det blir fler blogginlägg.

Just nu längtar jag bara efter resten av fotografens bilder. Ska bli så kul att se fotona han har tagit i kyrkan och utanför då vi minglade.

Vi räknar ner dagarna till bröllopsresan nu... Åh så spännande det är. På fredag ska jag gå och fixa passet. Måtte det hinna bli klart i tid. Jag är inte ledig någon annan dag så att jag kan fixa det! Det blir exakt 10 arbetsdagar innan vi åker och jag hoppas att det ska räcka. Enligt folkbokföringen skulle det ju räcka gott och väl. :-)

Vi har även BESTÄMT att nästa år SKA DET BLI en utlandsresa för hela familjen. Det har vi LOVAT barnen så nu finns ingen återvändo. För tillfället kollar vi in Kanarieöarna och Mallorca. Vi får väl se vad det blir :-) Något riktigt barnvänligt där man bara kan slappa o ha det gött är vad vi är ute efter. Tipsa gärna. Inte Egypten eller Turkiet dock...

Vi vill ha lite lagom med lyx, barnvänligt till tusen, mysig stad, ej för stor med FÖR mycket nattliv, fin strand (gärna med vit sand), lagom varmt (ej över 30 grader) och god mat och inte längre än 6 timmars flygresa, det är maxgränsen. Ge oss alla era förslag. Gärna t.om hotell och länkar :-)

Sedan vill jag säga en sak till min älsklings försvar. Jag skrev i inlägget där jag berättar om bröllopsdagen, att min älskade make inte hade sagt något om hur jag såg ut då han hämtade mig på salongen. Det hade han tydligen visst gjort. Han hade sagt till mig att jag var vacker, men jag var nog för "uppskruvad" för att minnas det efteråt.

Älskar dig :-)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Inte skriva på några dagar? vet du hur mkt jag bara lääängtar efter dina inlägg? de är sjukt men sant :) stackars karl, men förstår dig om du inte minns allt.. sånt där kommer väl efteråt :) kram.

Postat av: Anja

Tack Lisa, shit vad roligt att höra... skriver från jobbet. Är mitt i natten och jag borde sova men fastnade vid datorn där jag sitter och letar familjesemester-charterhotell osv, haha...



nu är det INTE långt kvar för dig. Ett par dagar bara! Du verkar ha haft en riktigt rolig MöPippa :-D



Nu sådär efter bröllopet så känner jag att jag knappt har nåt att delge eller skriva om. Men när vi varit på bröllopsresa så ska jag lägga in ett riktigt maffigt inlägg med massor av bilder. Var så säker :-D



Lycka nu till med allt på er stora dag!



kram



Anja

2008-08-05 @ 00:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback