Hyllningarna

Det sista smakprovet från fotografen kommer här. Jag har valt ut mina favoriter. Kommer även att lägga ut länken till sidan med fotografens foton. Håll muspekaren på fotona så kommer det upp text med lite info.


Min moster Ingrid som kramar om min mamma

Daniels lillebror Pape fotograferar

Daniels svåger Pontus, gift med Aida (Daniels lillasyster/min vän)

Min allra äldsta vän i världen, Katja som kom ända från Polen med sin man Adam för att vara med på vårt bröllop.:-)

Min familj, från vänster, mammas man Lasse, mamma, min bror David och min syster Ijas hår ;-)

Min syster Ija och min kära vän Anna kramar om varandra

Alice blåser bubblor



Erika ler :-)

Min syster Ija blåser bubblor på oss :-)

Vi pussas på begäran :-)

Min stilige make :-)

Min mamma blåser bubblor :-)

Emil och Ivan, våra söta pojkar...

Här har vi fått lite jordgubbsmousserande, som jag gillade men Daniel avskydde ;-)

Detta fotot gillar jag jättemycket. Så fint!



Min älskling

Barnen med sina kusiner och Daniels syster Maria

Ivan så söt med sina gosedjur, hunden och kängurun :-)

Vi bli omfamnade av min mamma

Alice rynkar lite på näsan, så söt :-)

Emil kisar mot solen, så fin min pojke, i sin ivoryväst och rosa slips, som han inte protesterade mot det minsta, utan bara suckade lite och sa,

Jag skrattar, som jag gjorde mest hela dagen :-D

Underbart foto på Alice :-)



Daniel spexar (så sällsynt ;-)

Så vacker!



och sist av allt den otroligt vackra buketten, så fantastisk! En stor guldstjärna till Madelene på Art of Flowers i Malmö. Fantastiska buketter och fantastiska priser. :-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka bilder, er fotograf var verkligen bra=) Och vad alla är fina och glada =)

När åker ni på bröllopsresa?



Kramar

2008-08-12 @ 11:03:08
Postat av: Anja

Hej Milla

Vi åker den 30 augusti, så det är mindre än tre veckor kvar nu. Tänker du föda medan vi är iväg ;-) isåfall MÅSTE du sms:a!!!

2008-08-12 @ 11:22:40
Postat av: Camilla

Nej, jag tror inte ja föder då =) Beror på hur länge ni är borta...fniss...ni kanske öppnar ett litet hotell där nere....hehe...

2008-08-12 @ 17:01:59
Postat av: Ija

Uuunderbara... Sååå fina. NI var så fina och vackra och ser så kärlekslyckliga ut mmm

:)



/ija

2008-08-13 @ 19:21:38
Postat av: Fru Evelina

vad fina ni var! underbar bukett!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback