Tackkort

Nu har fotografens foton kommit och det är dags att göra tackkort. Men VILKET FOTO väljer man? :-)

Ska göra det enkelt för mig med tackkorten, för jag vet hur kämpigt det var med inbjudningskorten och festprogrammen för att jag valde att göra dem så "pyssliga".

Min pappa har satt in annons, som kommer idag i Barometern OT, Vi hade inte råd att sätta in någon i "vår" tidning här så jag ska försöka få någon att köpa Barometern åt oss idag. Det är ju kul att ha en annons att sätta in i bröllopsalbumet.

Nu är mitt pass klart och kan hämtas och mitt nya bankkort har kommit, så det mesta är fixat. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har gårdagens Barometern så om du vill kan jag skicka bilden till dig. Såg er bild, jättefin! Maila din adress till annikaja (snabela) ltkalmar.se så skickar jag den till dig.



/Annika

Postat av: Isa

Jag har nu läst igen om ert bröllop, kollat på massor av fantastiska bilder och bara myst. :-) Vilket underbart bröllop ni verkar haft! Hoppas att ni får en lika underbar resa, när åker ni??



Kram och grattis i efterskott!

2008-08-17 @ 12:08:29
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: Annika

Åh så snällt... Jag mailar dig direkt :-)

2008-08-17 @ 13:23:16
Postat av: Steffi och Liam

hej anja!

Får man se bilden någonstans? =)



Vill du hjälpa mig med en sak,du som med har barn. =) Spana in min blogg.



kramisar

2008-08-17 @ 18:57:03
URL: http://steffiiis.blogg.se/
Postat av: Steffi och Liam

Hej där..

Vi tittade faktiskt på den,men den föll oss inte i smaken. Och crescenten är ny,bara funnits i 1,5år ca. Den ska vara bra,riktigt bra tydligen och den är den som blir minst av alla när man fäller ihop den. Så lutar åt den. =)

2008-08-18 @ 14:34:24
URL: http://steffiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback