And the winner is...

Moooaaaahahahaha tänk det får ni faktiskt inte veta, för jag tänker inte ens berätta för min älskade m2b utan har får se mig först på bröllopsdagen.

Kan dock tala om att det INTE blev min favorit Lilly 3004 för när jag såg den i verkligheten så var den inte min Lilly längre! Jag gillade den inte alls, eller jo, den var fin, men inte MIN...

Däremot provade jag en annan Lilly som var mitt andrahandsval, tills jag hittade THE ONE :-)

Här kan ni få se två bilder på mig i Lilly 3006 och Lilly 3048.

Observera att detta är UTAN korsett... Med korsett ska ni veta att jag banne mig såg fin ut. Jag trodde aldrig att en korsett skulle kunna kännas så skön! Det var underbart för mina fogar och det gjorde UNDERVERK med figuren. MIn mage var PLATT och jag hade riktig midja. Vilken fantastisk grej. Varför försvann korsetten ur vardagsmodet :-)

Detta är alltså INTE någon utav klänningarna jag köpte men den översta är den jag definitivt skulle ha valt om jag inte hittat THE ONE. :-)

Lilly 3048 såååå vacker, så skön! Sitter tyvärr lite för högt upp för den var en storlek för liten så den gick ej ner över mina höfter, hehe...
image376

Lilly 3006, vacker men efterträdaren var nog banne mig strået vassare :-)
image375


Kommentarer
Postat av: ija

Åh, vad fina!!! Speciellt den nedersta.. Om THE ONE är bättre än den så är den ju jättebra :)

2008-02-16 @ 23:35:50
Postat av: Kristina

Gud så fina:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback