Helt rätt...

kändes salongen och den underbara tjejen Frida som ska fixa mitt hår. Naturlig, mysig tjej och det kändes som att hon direkt fattade exakt vad jag ville ha + att hon hade en del åsikter om saker. Vi var nog rörande överens om det mesta.

Jag tror inte jag kör på flätor i uppsättningen, utan när jag satt inatt och letade bilder (som jag såklart hade med mig, jag var den mest förberedda brud hon hade stött på *asg*) så hittade jag de perfekta bilderna.

Här kommer ett par olika bilder som förklarar/visar hur jag vill ha mitt hår. De olika bilderna har olika "ingredienser" som jag gjort till mina.

Den här översta bilden visar hurdan bulle jag ska ha, lågt ner och sådana här cirkelformade lockar... VACKERT och så är ju mitt hår orangerött och blankt så ni får tänka er det :-) Under uppsättningen ska slöjan fästas, en ganska kort sådan i två lager, som bara går lite nedanför midjan.

image399

Från sidan ska det se ut så här med bara det främre håret i en sidbena, draget bakåt och under uppsättningen.
image400

Mitt diadem ser ut så här:
image404

Tänk er sedan denna uppsättning med denna hårfärg:
image406

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kors i taket så vacker du kommer att bli!
Jag kan verkligen se dig framför mig i den där frisyren! Nu längtar jag massor tills man får se dig på stora dagen. För du kommer väl att fylla bloggen med foton förstås!

Förresten så saknar jag foton på barnen, har du månne någon sida för dem? Vill ju följa deras utveckling också!

Har du sen lust kan du kanske maila mig en bild på brudklänningen..? Är så nyfiken!

Postat av: Kristina

Gud så fin du kommer bli:)

2008-02-25 @ 15:18:32
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback