Make up

Jag har funderat på vad för typ utav make-up jag vill ha på den stora dagen. Jag vet en sak. Jag vill absolut inte ha någon mesig ögonmake-up, typ supernaturligt, sådär så det knappt syns att man är sminkad. Jag vill ha långa, täta, svarta ögonfransar (ska sätta dit lösögonfransar en och en på salong), sedan vill jag ha ganska naturella läppar, ingen mörk färg, utan typ rosa, skimrande, somrig och fräsch läppglansliknande look, lite skimrande lyster i hyn. En solbränd, fräsch look med lite sotiga ögon och glansiga läppar lixom :-)

Ungefär så här fast inte fullt så "sotiga" ögon men markerade med långa svarta ögonfransar lixom:

image323

Kommentarer
Postat av: Isabell

Snyggt!! Hittade tillbaka hit efter att inte ha läst på ett bra tag. Spännande att följa all planering inför den stora dagen!

Kram
Isa

Postat av: Kristina

Hittade hit via Nina:) Planerar bröllop jag med:) Snygg make. Vill oxå ha nåt sånt, inte jätte sotade ögon men det ska synas att man är sminkad och feja lash är ju grymt snyggt:) Ha en bra dag! Kram

2008-02-13 @ 08:37:55
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback