Demonstration

Efter en liten diskussion om diamantringar och blingbling inne på Bröllopstorget så måste jag bara få demonstrera hur jag menar. Jag gillar ju blingbling, jag ÄLSKAR blingbling, men det får inte vara "smaklöst", det måste vara stilrent och nätt men ändå glittra enormt mycket. När stenarna blir för stora och alla fästen syns tydligt osv så blir jag avtänd...

Detta är samma modell, med olika stora diamanter. Jag har beställt den med minst stenar efter att ha provat alla tre. Den både glittrade mest och var absolut vackrast. De är alla tre 2,5 mm breda men har olika stora och olika många diamanter.

image244
Bredd: 3 mm

Höjd: 1,9 mm

Vikt: 4,3 g

Diamanter: 12 st Brilljanter 0,36 ct

Kvalité: W.si


image245
Bredd: 2,5 mm

Höjd: 1,9 mm

Vikt: 3,6 g

Diamanter: 14 st Brilljanter 0,28 ct

Kvalité: W.si



image246
Bredd: 2,5 mm

Höjd: 1,9 mm

Vikt: 4,0 g

Diamanter: 15 st Brilljanter 0,15 ct

Kvalité: W.si


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback