Drömhåret

Så här ser det ut för mig...

Jag försökte få till det idag, köpte denna färg, från Jane Hellen Mood med just denna bild utanpå, men mitt hår fick inte den här knallröda, vackra nyansen. Jag har kanske för mörkt hår... Till bröllopet ska jag dock låta ett proffs fixa mitt hår för jag vill ha EXAKT denna nyans med vackra slingor som lyser orange :-) sååååå FIIINT!

image272

och så här blev mitt hår:

image273

Inte riktigt samma smashing röda färg eller hur... Suck... Men jag har åtminstone naturligt gröna ögon ;-)

Kommentarer
Postat av: N A K E N B L O G G E N

din hårfärg är faktiskt riktigt snygg måste jag påpeka =)

Postat av: Nina L

Skitsnygg färg, hur har du tänkt fixa håret?
Utsläppt?

2008-01-21 @ 12:40:03
URL: http://ninal.blogg.se/brollop/
Postat av: Anja

Hej Nina, nej jag ska ha en uppsatt frisyr, stramt framtill, diadem med strass, tvåradigt och så själva uppsättningen bakom den, det ska vara som ett paket av stora "lockar" och så småflätor invävda mellan lockarna, kvinnligt och busigt på samma gång och så ska jag ha kristallsmycken instuckna lite här och var... Gillar inte pärlor och klär inte i det så det får bli bling bling ;-) Det ska gnistra och glimma... haha

Om du kollar detta inlägget: http://anjasbrollops.blogg.se/1200005827_the_look.html

Tänk dig då den nedersta frisyren, en sådan ska jag ha med flätor som går in och ut mellan själva "bullarna/lockarna" (som i den översta frisyren i detta inlägg fast där sitter paketet för HÖGT upp på huvudet + att lockarna är för "lösa" för min smak)

och så tänk dig detta i den intensiva röda färgen och så glittrande smycken i. Tror det kommer bli fint :-)

Med detta diademet:http://anjasbrollops.blogg.se/1200354044_diadem.html

2008-01-21 @ 13:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback