Flyt eller ödet

Jag är så glad! Så fruktansvärt glad, nöjd och exalterad!

Bandet jag berättade om nedanför, som jag hade kontaktat, de som är så populära och så jä..la bra, duktiga och omtalade. De KUNDE vårt datum, de hade fått en avbokning idag.

Förstår ni!!?? IDAG :-)

Det MÅSTE ju vara ödet!!!

Vi har bokat dem och jag känner mig så himla lugn nu. Helt harmonisk. Denna bit som jag har legat sömnlös på grund av, den är löst och på allra allra bästa sätt! Ibland har man verkligen flyt. Jag kommer kunna slappna av och sova gott framöver. Åååhhhhh så glad jag är :-)

Nu ska jag bara prata med Daniel om det, men detta band, det lilla jag har hört av dem och allt jag har hört OM dem så kan han knappast ha något emot dem. De ska vara fruktansvärt bra och jag som inte kan något om sånt blev jättepaff över att så många verkar känna till dem! Själv är jag ju helt ute och cyklar, men de är tydligen vida kända. Häftigt!

Frågan nu är bara, ska vi ha dem med vid middagen eller bara vid dansen? Vid middagen går de runt med akustiska gitarrer och ackompanjerar när alla sjunger till vishäftet (som jag inte vet om vi ska ha för jag har lämnat allt sånt i händerna på mina toastmadames, haha) och ser till att alla sjunger samma låt, samtidigt och förhoppningsvis i någorlunda samma tonart (kan ju lätt bli lite pinsamt och krystat om folk ska sjunga utan att någon driver på, blir sådär tyst och fisigt lixom) eller ska vi bara ha dem till dansen?

Jag VET inte... Måste prata med mina toastmadames, men jag vill ha en middag med sånger (med påhittade texter om oss osv) och mycket underhållning och roligheter. Så ser jag iallafall min bröllopsmiddag. Det ska inte bara vara äta och prata utan mycket mer. Det ska ju kännas att det är en BRÖLLOPSMIDDAG, något extra festligt och högtidligt.

Jag vill nog gärna ha dem vid middagen :-) Hoppas att min älskade oxå vill det, vi har haft så svårt att komma fram till något när det har gällt just den här biten och jag vill så gärna ha ett riktigt pampigt traditionellt bröllop, men jag tror ibland att han tycker att det är lite fånigt med allsång och sånt även om jag är helt övertygad om att han hade tyckt det var SKITroligt när han väl sitter där och man blir underhållen och folk sjunger sånger med roliga texter som är omgjorda för att passa oss till exempel!

ÅÅåååhhhhh så glad och lättad jag är...

*ler stort*

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej. Har läst din blogg ett tag och undrar nu om du vill skriva vad bandet heter som du bokat?
Sen undrar vart bandet håller till någonstans?

mvh Cissi

2008-01-08 @ 16:26:06
Postat av: Nilla

grattis, vilken tur ni har.
härligt när man känner att man har turen på sin sida.
kram

Postat av: Anja

Cissi
Jag hade tänkt hålla bandets namn hemligt för gästerna så jag talar gärna om för dig vad bandet heter om du mailar mig istället :-)

[email protected]

2008-01-09 @ 12:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback