Gott nytt år

I ÅR GIFTER VI OSS :-)

Det känns hur skumt som helst att säga detta, men så ÄR det ju faktiskt! Jag börjar känna hur vissa saker flåsar mig i nacken!

Jag har ännu inte bokat eller bestämt mig för florist, frisör, make-up, fotograf eller underhållning. När det kommer till florist och frisör så VET jag inte vem jag ska välja, jag känner ju inte alls till vilka som är bra! När det kommer till fotograf och underhållning så vet jag inte vad sjutton jag ska ha? Fotograf, ha eller inte ha? Vi har ju så många i familjen/släkten som är superba fotografer och som har det som hobby. Detta räcker kanske? Man kan ju boka tid med en av dem innan vigseln, så att man kan få såna där utomhusfoton :-)

Underhållningen är ju fortfarande hur osäker som helst! Vi kommer helt enkelt inte överens, hehe. Det bådar gott för framtiden ;-)

Men det börjar bli lite akut nu känner jag!

Det är 6 månader och 18 dagar kvar. Det är egentligen ingenting!!!

Akuta måsten:
Frisör/make-up
Florist
Fotograf
Underhållning

Medelakuta:
Bestämma meny med feststället
Prova ut underkläder/korsett
Prova och beställa klänning
Boka bröllopsresa
Bestämma mig och köpa ring
Brudgummens och barnens kläder

Mindre akuta
Accessoarer
Köpa in dryckesvarorna ;-)
Ordna med smådetaljerna som gästgåvor och festprogram etc

(detta var nog mer som en kom-ihåg-lista för mig själv) :-)

Nu har jag faktiskt bestämt mig angående brudbukett men jag kommer att hålla det för mig själv. Jag skriver ju ut allt här i bloggen så att alla ni som kommer på bröllopet redan vet allt. Inte så kul kanske ;-) Så brudbuketten blir en liten hemlis. Kanske den enda, haha...

Själv har jag bara ett enda nyårslöfte till mig själv... Att gå ner till 75 kg. Nio kilo kvar. Det ska gå och jag har ju redan avklarat 10 kg. Alltså MÅSTE ju dessa nio oxå försvinna. I normala fall tror jag inte på nyårslöften, men detta löftet måste ju hållas alltså kan/får/ska det inte misslyckas :-)

Hej så länge... skriver snart igen hoppas jag (har ju flyttat nu äntligen och min dator har behagat pajja totalt) ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback