Klippbok

Jag ska göra en klippbok (eller vad man ska kalla det) med allt som jag behöver komma ihåg, ha med mig när det gäller bröllopet. I den ska jag sätta in gästlista, bordsplacering, bilder på brudklänningar, buketter, frisyrer, smycken tiaror/diadem, meny, prover på inbjudningskorten, bilder på dekorationer, visor til vishäften, tygprover, pappersprover, förslag på lekar, sångtexter, tårtbilder, kvitton, tja, allt som rör bröllopet!

Denna klippbok tänkte jag köpa på Lagerhaus. Har sett att de har pärmar med såna där stora spiraler och hårda pärmar. Denna ska jag klä in i något vackert tyg och eventuellt dekorera med nånting, sedan ska jag klipp och klistra.

Det är toppen att ha en sådan bok, då kan man lättare förmedla, tex hos frisör, florist, sminkös, festarrangör etc, VAD exakt man vill ha, vad man har för smak och hur dant bröllop man har tänkt sig :-)

Åh vilket roligt projekt. Jag längtar efter att få sätta igång genast :-)

Kommentarer
Postat av: Nilla

sån gjorde jag med så himla kul att ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback