Rynkor

Va f..n är det för skit det här med rynkor...

jag insåg för några månader sedan att jag faktiskt har börjat få dem!!! Jaaaa, det är sant... Jag är 33 år och jag har små små små, fina rynkor om man tittar noga, men jag har även två tydliga, mellan ögonen, ni vet såna där man får av att kisa mot solen, eller vara djupt koncentrerad och även en rynka i panna.

Jag kommer på mig själv med att rynka ihop dem så fort jag gör något som kräver minsta lilla koncentration. Det är hopplöst. Hur mkt jag än försöker att INTE rynka dem så gör jag det ändå.

Nu har jag införskaffat en fin liten rynkkräm från Dior för 640 kr. Fick även två prover på rynkserum från Dior i den fina lilla påsen, fniss... Detta MÅSTE hjälpa! Annars är det collagensprutor som gäller innan bröllopet. (Botox är bara för läskigt *rys*).

Jag vill ju för sjutton inte se ut som en sträng, hoprynkad äldre dam på bröllopet!!! (Bröllopet är ju dessutom på sommaren och när det är sol så rynkar jag ju ihop ögonenbrynen något så vedervärdigt mycket)!!!

Nej dessa vedervärdiga ålderstecken måste elimineras ;-)

image187

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback