Tandblekning

image274

Nu har jag beställt en sådan här penna efter att ha läst all info jag kunnat hitta om tandblekning. Vad jag förstår så ska denna vara säker, inte ge isningar i tänderna eller förstöra emaljen trots hög procent av aktiva ämnen och trots dess effektivitet. Efter att ha varit kaffedrickare i mer än halva mitt liv så behöver tänderna en liten skjuts på vägen. Inte för att dom är såååå gula, men de får ju gärna vara vitare. Tillsammans med en snygg solbränna som ger tänderna en vitare look och lite hjälp av den är pennan så hoppas jag på ett Stomatolleende på den stora dagen, hehe...

Dentaworks tandblekningspenna innehåller en effektiv blekgel med 22% Karbamid Peroxid som penslas direkt på tänderna. Tack vare den speciella penselborsten kommer man åt överallt och tänderna blir vita snabbt och säkert. Utmärkt att använda såväl på dagen som på kvällen och kan även användas för att bleka under tiden man sover.

image275

Kommentarer
Postat av: Nina L

Åh, låter verkligen bra!
Vart köper du detta & vad kostar det?
Gör man det flera gånger? känns det nått? smak?
1000 fågor från en novis som är tacksam för tips!

Postat av: Anja

Köpte den för 395 kr på www.tandblekning.com

Man gör det flera gånger tills man är nöjd. Resultatet håller i flera år står det... Man tar på det två gånger om dagen tills man är nöjd, vilket tar 5-14 dagar tror jag det stod :-)

Man får synbart resultat direkt. Jag tror inte det har någon smak! Man penslar det på de tänder som är synliga, inte för mycket så att det inte torkar. Man kan tex pensla det på tänderna innan man går och lägger sig, det ska inte tas bort alltså, utan man har det på tills det försvinner eller man borsta tänderna nästa gång :-)

2008-01-21 @ 12:54:26
Postat av: solveig

Åh vad spännande. Ska bli kul att se om det funkar bra.Du får vara min testkanin, funkar det så beställer jag en på stört!

2008-01-22 @ 19:39:09
URL: http://solig.blogg.se
Postat av: Stajna

Du måste meddela mig om det funkar!

Puss

2008-02-05 @ 18:15:53
Postat av: Sara

Hej!har länge funderat på att köpa deras tandblekningspenna.är nyfiken på om den fungerade?

2008-03-04 @ 11:02:08
Postat av: Fröken S

spännande... tänke fråga hur resultatet av pennan blev?! kan du inte skriva ett nytt inlägg med resultaten, hade varit kul att se hur det gick! :)

2008-04-12 @ 23:03:36
URL: http://www.mittsingelliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback