The look

En frisyr som den här är det jag tänker mig och faktiskt har tänkt mig hela tiden. Men de senaste månaderna har jag varit inne på att busa till den lite, så jag tänker mig smala flätor som löper in och ut ur uppsättningen, som på den första bilden här, fast jag vill ha min uppsättning lägre på bakhuvudet :-) för jag tror det klär min huvudform bättre och så vill jag självklart ha "diamanter"  instuckna i håret istället för pärlor :-)

Jag är ju inte den klassiska, stiliga typen av kvinna, utan mer den tuggummituggande gympaskotjejen som gillar glittrigt läppglans och fejkat blingbling och så vidare, haha, så flätor och blingbling i håret passar mig bra. Jag vill ha slöja oxå, men jag har börjat tvivla på hur jag vill att den ska sitta. Ja oj vilka svåra saker jag har att tänka på, haha...

Jag ska ju iallafall ha ett blingbling diadem framför uppsättningen och så någon form utav slöja. Antingen en som sitter under uppsättningen (vilket jag har tänkt mig tidigare men nu börjat tveka om) eller en slöja som täcker uppsättningen och böljar ut över hår och rygg. Sen tar man ju av den på festen och visar upp sin vackra håruppsättning :-)

image227

image228

image229

image230

image231



Kommentarer
Postat av: Nilla

du kommer vara så snygg oavsett vilken håruppsättning du väljer.
Men hörre du jag tycker att du ska skippa ögonfransarna, du ska inte vara docksöt, daniel måste ju se att det är dig han gifter sig med;)
kram sötnos.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback