Bokat resa

Ååååhhhh såååå underbart det känns... Nu har vi bokat resa!

Första veckan i september bär det iväg till Korsika. Längtar, längtar, längtar...

Idag har jag gjort festprogrammen till barnen, pysselpåsar till barnen och ska sätta igång med festprogrammen till de vuxna nu ikväll.

Vi blir 73 personer, utav 97 inbjudna. Helt ok. :o)

Imorgon ska jag och en BT-kompis hämta tårtan, som ska förvaras i frysen fram till dagen innan bröllopet. Imorgon kväll får jag hjälp utav min kompis Jenny (toastmistress) och hennes pojkvän att vika och sätta ihop festprogrammen och på fredag är det fransk manikyr och så ska allting bäras upp till festsalarna.

Fotografen har vi stämt träff med på Kulturen på lördag kl.13. Vi ska ta fotona där, inne bland de gamla husen o gränderna och framför den fina lilla sjön. Kommer bli fint tror jag.

Känns som att jag har kolla på NÄSTAN allt. Nu måste jag tvätta alla skjortor, mina nya underkläder och sedan stryka skjortor och slöja och packa saker till barnen som ska sova borta två nätter på rad  (natten innan och själva bröllopsnatten).

Det känns hela tiden som att jag har glömt något, men jag vet inte vad det skulle vara. Checklistan är fortfarande ganska lång men det mesta är snabbt avklarat. Jag har pratat med källarmästaren på restaurangen idag och vi är helt på det klara med hur allt ska gå till. Bandet kommer kl.21 och riggar upp sina grejor o gör en ljudcheck osv. Floristen pratade jag med innan idag så hon vet också precis hur allt ska vara.

Så vad sjutton kan jag ha glömt? Någon som har en idé :o)

Kommentarer
Postat av: Kristina- Novemberbröllop

Du verkar ha koll på läget:) Ringarna får inte glömmas. Ha en bra dag, 1 dag kvar nu:) Kram

Postat av: Nilla

glöm inte att njuta av dagen!

2008-07-18 @ 10:45:10
URL: http://samandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback