Checkar av...

ett par saker på checklistan idag...

Ska med en tjej från bröllopstorget till IKEA och en enorm godisbutik (lager?) för att inhandla allting till godisbuffén. Sedan ska jag hämta ut min förlovningsring som är inne på upputsning. :-)

Hoppas den är sådär fin och blank och utan repor nu...

Det drar ihop sig nu! Bara TOLV dagar kvar och folk börjar ringa i panik och undra vad de får ha på sig, haha... Vi vill bara att folk klär sig lite fint men i kläder som de trivs i.

Nu sticker jag. MYCKET ATT FIXA!!


:-)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haft en bra helg :)?

Postat av: Eva

Visst är det pirrigt? Jag har läst din blogg ett tag nu - jag ska också gifta mig 19/7, men har inte lika mycket detaljer som du - håller det mindre traditionellt men ändå stor fest (90 pers!!). Tror inte jag fattat förrän i helgen att det närmar sig. Och då har jag ändå haft möhippa redan! =)



2008-07-07 @ 10:50:32
Postat av: Kristina- Novemberbröllop

Å pirrigt, inte lång tid kvar nu:) Kram

2008-07-07 @ 11:28:24
URL: http://thisis.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja, man har ju lite panik angående klädsel...nu när man är lite större än vad man brukar...fniss...men jag hittar alltid nåt =) Du kommer ändå vara finast av oss alla, för det är det som är meningen =)

Kramar

2008-07-07 @ 12:58:39
Postat av: Lillian

Var köper du godiset någonstans?

2008-07-07 @ 16:01:50
Postat av: Isa

Åh vad spännande! Förstår attd et är mycket nu. Det är jättekul att läsa om den minituösa planeringen.



Kram!

2008-07-08 @ 09:04:24
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Shit vad nära det är nu! SPÄNNANDE!! lycka till :) kram.

2008-07-08 @ 09:07:41
URL: http://lisaochanders.blogg.se/
Postat av: Anja

Tack för alla era kommentarer. Det är superkul att gå in i bloggen och läsa dem. Kul att så många följer mig på vägen så att säga :-) hihi



Lillian

Butiken ligger på Rosengård i Malmö, hmmm jag kan inte beskriva närmre. Tror att den heter Godislandet eller nåt sånt. Ligger i lagerlokaler i ett industriområde lixom :-)

2008-07-08 @ 15:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback