Fakturor

Nu trillar fakturorna in och ska betas av en efter en :-)

Har betalat bandet, fotografen, personalen och nu även restaurangen. Sedan är det bara lokalhyran kvar. Sedan är bröllopet betalt!

Jag har även betalt första summan utav resan, som jag längtar något enormt till.

Tänk att det bara tog ett enda dygn att göra av med så enormt stora summor pengar :o)

Det var det VERKLIGEN värt!!

Vi har dock så mycket dricka kvar att vi bestämt oss för att ha en stor kräftskiva när vi kommit hem från resan. Man måste ju ha något nytt att planera och se fram emot. Att anordna fester ger mersmak.

Jag lovar att jag snart ska ta mig tid att knåpa ihop en genomförlig berättelse om vår BRÖLLOPSDAG och förhoppningsvis kommer det snart lite fler skivor i brevlådan från folk som har bränt ut sina foton från dagen, åt oss.

Fotografens foton får vi vänta en månad på, men åh så skoj det ska bli att se dem!

Nu ska jag sätta igång och göra tackkort! Vi är fortfarande helt överväldigade över våra släktingars och vänners genorositet. Tro det eller ej men vi fick 26.000 kr i bidrag till vår resa, så både resan och fickpengarna är ordnade. Tack så ENORMT mycket alla underbara människor. Detta trodde vi aldrig!

Kommentarer
Postat av: Eva

Låter som ni haft det lika underbart som vi hade. Hoppas ni också hade fint väder!



Kram

Eva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback