Idag blir jag fru

Klockan är 08.12 och jag blir hämtad här av min kompis Jenny kl. 08.20. Jag TROR att jag har tänkt på allt, att allt är packat och klart. Jag har bara lyckats sova ca 1,5 timme och mår illa som sjutton och ja, ärligt talat mår jag riktigt dåligt. Fixar inte så lite sömn, men jag hoppas att det ska gå över med allt adrenalin som lär pumpa igenom kroppen senare, hihi...

Igår var vi och fixade det som gick att fixa i lokalen. Kom hem sent, upptäckte att det fattades 8 placeringskort??? Fick sätta mig och pyssla, sen skulle slöjan strykas, allt skulle packas ihop. Lyckades slänga mig i duschen kl.01.00, komma isäng 01.45 och sen tog det många timmar innan hjärtklappningen släppte och jag kunde somna.

Jag hade ställt klockan på 7.30 för att få sova så länge som möjligt, men vaknade 05.50 och kunde inte somna om. Så jag lär vara mör imorgon.

MÖR MEN GIFT :-)

Ni får vänta på rapport...

Idag gäller det!! Håll en tumme för att det är torrt på marken och uppehåll mellan 13 och 17.30 :-)

kram kram

Anja Larsson (sista gången jag skriver det, känns lite dubbelt faktiskt men mitt nya efternamn är ju så fint) :-)

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

grattis



Killen till tjejen dagen efter de träffades och tillbringade natten tillsammans: -Gumman, hur många killar hade du innan mig?



Det blev tyst en lång stund… Då säger killen: -Förlåt mig gumman jag har väl inte sårat dig med min fråga eller?



-”Nej då”, svarade tjejen. “Jag räknar fortfarande.”

Postat av: Jill

LYCKA TILL VÄNNEN!

Jag är ledsen över att jag inte kan vara med och se er denna fantastiska dag, är ärad över att jag fick chansen men ledsen att det inte går.

Ni kommer att få en fantastisk dag och kväll. Kommer att tänka på dig/er under dagen och väntar ivrigt på att få höra och se allt!



Stor kram

/Jill

2008-07-19 @ 08:38:56
Postat av: Petra m Viggo & Malte

Grattis! Nu borde ni vara man och fru :D Hoppas att ni har haft det precis så fantasktiskt som ni drömt om! Många lyckönskningar från NV-Skåne :D Jag inväntar rapport med STOR spänning!

kram kram!

2008-07-19 @ 20:59:37
Postat av: Amie

Grattis grattis. Hoppas illamåendet försvann någonstans under dagen. Nu är det nog inte många timmar kvar på bröllopsfesten. Hoppas du har haft det trevligt och underbart. Vems blogg skall jag följa nu då och inspireras inför min stora dag nästa år? Du har givit mig så mycket underbar inspiration i min planering. Så ett JÄTTE tack ifrån mig!//Kram

2008-07-19 @ 22:27:55
URL: http://www.amiesbrollop.bloggagratis.se
Postat av: Kristina- Novemberbröllop

Grattis:) Nu är ni man och fru. Hoppas allt gått bra och att ni fick en underbar dag:) Kram

2008-07-20 @ 11:39:32
URL: http://thisis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback