Lycklig

Minns ni inlägget om ringen :-)

Jag har fått svar och är helt lyrisk. JAG FÅR EN NY RING... Istället för sammanlagt 1.15 ct kommer den nu ligga på 2.14 vilket innebär att den såklart blir mycket vackrare och kommer se så himla mycket finare ut på mitt finger och till min breda förlovningsring. Åh jag är så lättad och så glad och kan knappt vänta på att den ska komma.

Skickade tillbaka den andra ringen redan i förrgår och betalade in mellanskillnaden. Åhhhhh jag kan bara rekommendera
www.vigselbutiken.se till alla som går i förlovnings- eller giftastankar. De är så otroligt serviceminded att det är en fröjd att ha med dem att göra.

Kommentarer
Postat av: Cia

Vilken tur,man vill faktiskt bli 100% nöjd med allt. Här hemma firade vi 8 år som gifta härom dagen å jag är fortfarande 100% nöjd med den dagen.



Kram å lycka till med allt som återstår!

Aff Cia

Postat av: Isa

Åh vad skönt! Just ringen ska man ju ha länge länge och den känns, i alla fall för mig, viktigare än mycket annat kring bröllopet.



Kram och trevlig helg!

2008-06-13 @ 06:41:44
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: Kristinasbröllop

Så skönt att det ordnade sig:)Ringen ska man ju ha resten av livet så den är ju bland det viktigaste att det blir rätt:) Kram

2008-06-16 @ 08:20:30
URL: http://thisis.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej,

läste din trevliga blogg och undrar bara vilken ring du valde till slut i Vigselbutiken. Tyckte din första ring var jättefin, men köper att du vill ha mer bling bling =)

Jag är ute efter nåt liknande och är därför nyfiken.

Lycka till nu med resten av planerna, en månad går fort!

Mvh Veronica

2008-06-21 @ 14:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback