Om exakt 1 månad idag...

står vi framför prästen och säger ja till varandra. Shit så nära det är nu...

:-)

Längtar nåt oerhört, samtidigt är det så otroligt mycket kvar att göra. Vigselprogrammen ska göras klart och skrivas ut, festprogrammen göras klart, skrivas ut och knytas ihop, bordsplaceringstavlan fixas, presentboxen ska dekoreras och fixas, alla snacks och allt godis till godisbuffén ska inhandlas, olika skålar och fat ska ordnas, bordsdekorationer måste bestämmas och grejorna till dessa måste införskaffas, jag måste sola (hade hoppats kunna göra det i den riktiga solen men det verkar inte så lätt), gästrimmen ska skrivas färdigt. Jag har ca 35 personer kvar att rimma om och inte minst vikten, 7 kilo har jag kvar nu! Det SKA gå :-)

Sista veckan har jag massor av saker inbokade, ansiktsbehandling, fotvård, klippning, nagelbyggning osv, något varje dag! Sedan ska tårtan hämtas, buketten, bordsdekorationer hämtas, all dryck och alla snacks forslas upp till AF-borgen och MASSOR av dessa uppgifter måste delegeras ut till våra nära och kära för flera av dessa saker måste ju ske på den stora dagen och då är vi ju ganska upptagna med förberedelser (iallafall jag). Ojojojoj, måste göra en riktigt detaljerad lista känner jag. (hihi skitkul, jag gillar listor) ;-)

Om exakt 1 månad kommer jag även att ha ett helt annat efternamn! Så underligt men så härligt...

Det pirrar lite extra i magen just för att det är den 19:e idag, det måste jag erkänna, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback