RINGEN ÄR HÄR

Ni som följt bloggen vet hur nojjig jag var över ringen, att jag inte skulle få byta den. Det var ju så att jag knappt vågade ta tag i det, men åååhhh nu har den nya kommit och THIS IS THE ONE. Så fin den är... 14 underbara diamanter som glittrar på fingret. Måste lämna in förlovningsringen på upputsning nu, den ser ju så skamfilad ut bredvid den nya, fina, glittriga :-) Meningen är väl att båda ringarna ska se nya ut, eller... som att man förlovat OCH gift sig på samma dag, hihi...

Erkänner att jag, när jag hämtat vigselringen, hade den på mig hela vägen hem, med resultat att jag inte kunde hålla ögonen på vägen utan snubblade och höll på att ramla omkull, men återfick som tur var, fotfästet igen. Ryser när jag tänker på det...

Ringen kunde ju ha repats! ;-)

KOLLA...




Kommentarer
Postat av: Annika

Jättefin!!!



/Annika

Postat av: Kristina

Å wow, gud så fin. Skönt att det blev som du ville:) Kram

2008-06-27 @ 11:38:48
URL: http://thisis.blogg.se/
Postat av: josefin

Å gud vad fin den är!! Grattis!

När vi köpte vigselringen ingick det att vi fick förlovningsringarna upputsade, eller rodinerade som det heter (vi har också vitt guld).

Jag började skratta när jag läste det där att du snubblade, gud vad jag känner igen mig! När min ring var klar, men inte uthämtad från butiken (vi hade bestämt att vi skulle hämta den dagen före) gick jag in i butiken var och varannan dag och bad att få prova min ring. Haha, de bara skakade på huvudet åt mig varje gång jag kom in :-D

Nu två år efteråt älskar jag fortfarande min ring jättemycket! Och min MAN också förstås :-) :-)

2008-06-27 @ 21:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback