Ångrat mig

ja, inte angående bröllopet alltså, haha, näää, utan angående halsbandet. Det tog inte allt för lång tid.


Jag hade ju hittat ett underbart halsband med örhängen till, men det var på en amerikansk sida och de fraktade ej till Sverige :-(

Jag var rasande. Hade hittat massor jag ville ha... Favorbags, jordan almonds i vårt färgtema (dragerade chokladmandlar), halsband + örhängen, godisskopor i metall till godisbuffén etc, lagt allt i kundkorgen, gått till kassan osv... Och det visar sig att det inte går! När jag äntligen hade hittat det jag verkligen ville ha! Bläää...

Det var ju därför jag drog ut på stan och köpte ett halsband i desperation... Så typiskt mig!

Men jag ska banne mig lösa det på NÅGOT sätt, för jag VILL ha detta halsband!



image531

image532

image535

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättevackert!

Postat av: Stajna

Mycket fina smycken. Åh, du kommer vara så vacker hjärtat.

Kram

2008-03-26 @ 19:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback